Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2012-11-08, 19:52
1. wykorzystanie 92% na pojazd 12m., koszt to jakiś 60 000 złotych bo trzeba jeszcze wybudować podstacje.
4 i 3. wykorzystanie 88% na pojazd 12m., koszt łączny to jakieś 80 000 złotych.
10. Wydłużanie linii trolejbusowej do wsi jest nierentowne i krótko mówiąc nie potrzebne.
11. wykorzystanie 115% na pojazd 12m., koszt to około 50 000 złotych.
12. tylko do końca ul.Portowej, dalej się nie opłaca. Wykorzystanie to około 85% a koszt około 60 000 złotych.
7. wykorzystanie około 90%. koszt to około 1 000 000 złotych albo i więcej.
13. Opłaca się ponieważ wyznaczyłeś linię do największego cmentarza w Drwinowie. koszt to jakieś 100 000 złotych
8. wykorzystanie jakieś 80%, koszt około 120 000 złotych
5. Nie opłacalne- ino jeżdżą tam autobusy.
2. wykorzystanie to około 80%. Koszt około 30 000 złotych
6. nie zbyt się opłaca- osiedle składa się z 3 piętrowych bloków i domków jednorodzinnych
9.Nie pchałbym tam trolejbusu. Skróciłbym do pętli na Stegnach. W takim przypadku koszt to 20 000 złotych a wykorzystanie 98%.
O czymś zapomniałem?
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
No więc tak wyszło mi 520 000zł:
60000+80000+50000+60000+100000+120000+30000+20000. Bez trasy nr 7.
Jaki byłby czas realizacji gdybym przesłał pieniądze jutro?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach