Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
w marcu 1977 roku ruszyła produkcja wagonu motorowego 1-77, potocznie nazywanego "ryjkiem" miesiąc później po rozbudowaniu hali fabrycznej ruszyła produkcja dwuczłonowej wersji wagonu. Pojazdy te stacjonowały w przeróżnych krajach. W Polsce obsługiwały trasy służbowe do kopalń na Śląsku, krótkie trasy zagraniczne do Czech i Niemiec i dwa egzemplarze stacjonowały w Helu i na stałe można je było spotkać na trasie Hel - Sopot. Oprócz tego wąskotorowe wersje maszyny stacjonowały w przerożnych miejscach. W RD 7 egzemplarzy stacjonowało w Kozich Głowach. Na Ukrainie również można było je spotkać. Oprócz tego, masowym odbiorcą była Macedonia, Tadżygistan i (o dziwo) Kongo. ok. 15 było w Czechach. Wadą pojazdów był wylot spalin umiejscowiony na ścianie bocznej maski, więc burta zawsze była brudna, nie mówiąc już o szybie czołowej. Obecnie zachowało się 6 egzemplarzy podwójnego wozu i 7 pojedynczego. Na terenie fabryki stoją po jednym egzemplarzu każdego typu, bez silnika i zbiornika na paliwo. Czekają na zlitowanie klubu MKMów.
A te H9, co widzicie na zdjęciu były przerabiane na potrzeby DKP od 89 do 97. Nie wiem, czy jeszcze jeżdżą gdzieś na trasie, ale w fabryce mamy po jednym egzemplarzu z każdego widocznego na rysunku. Wszystkie oprócz H9.35 są sprawne. H9.35 ma spalony silnik spowodowany brakiem chłodzenia...
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach