Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-03-30, 10:19 Autosan H9-35P
Na początku lat 90-tych, po przemianach gospodarczych w kraju, bardzo doskwierał brak kierowców, oraz tłok w autobusach. Dlatego też, Miejskie Zakłady Komunikacyjne, wzięły 42 uszkodzonych Autosanów H9-35. W zależności od pojazdu, jedne miały rozbite tyły, lub przody. Takim oto sposobem, powstało 21 przegubowych autobusów, Autosan H9-35P. Autobusy, tak jak ich pierwowzór, nadal były wyposażone w słaby silnik Andoria 6C107, o mocy 137KM, przez co nazywano je "mułami" bądź "żółwiami". Po 1995 roku, autobusy z powodu słabego silnika, rzadko wyjeżdżały na linie. W 2005 roku, przeprowadzono gruntowny remont 2 egzemplarzy. Zamontowano silniki WS Mielec SW-680, oraz skrzynie biegów S4-95 produkcji FPS Tczew. Oprócz tego, zamontowano siedzenia znane z Ikarusów 260/280, i gruntowny remont przeszła kabina, która dość upodobniła się do kabiny znanej z Ikarusa 280.
W marcu 2013, pozbyto się 18 mułowatych egzemplarzy z oryginalnym silnikiem, gdyż sprzedano je na złom[1]. W MZK pozostały autobusy po remoncie, a jeden oryginalny pojazd został przekazany do Muzeum Komunikacji i Łączności.
Autobusy, przez cały okres eksploatacji, miały ten sam numer taborowy, który składał się z dawnego numeru pojazdu, poprzedzonego myślnikiem i cyfrą 1, np. 1-612.
Pojazdy Autosan H9-35 i Autosan H9-35P.
[1] Niektóre pojazdy nadal jeżdżą w firmie BUS-Zbyt.
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach