Zapraszamy do Republiki Drwinowskiej! Załóż firmę a następnie rozwiń ją, aż staniesz się liderem na rynku przewozów i nie tylko! (Wykorzystujemy rysunki ze strony www.transport131.republika.pl). Zapraszamy na www.mzkwaw.ugu.pl!
Dołączył: 11 Maj 2012 Posty: 3027 Skąd: Miasto Stołeczne
Wysłany: 2013-05-20, 21:43
Nazwy pojazdu: Kazimierz_Metro_Prototyp_M1
Pojemnosci pasazerskiej: brak danych
Lata produkcji: wyprodukowano jeden egzemplarz na przełomie 2011 i 2012 roku
Operatorzy: ?
Predkosc max. 40km/h
I inne dodatkowe info:
Prototyp wykonany na przełomie 2011 i 2012 roku w celu dostosowania produktów F-ki Kazimierz do Metra Drwinowskiego. Wagon miał jazdy próbne na bocznicach kolejowych w czasie których wynikły usterki konstrukcji. Wagon nie dopuszczony do ruchu przez Ministerstwo Komunikacji i Łączności. Obecnie, jedyny egzemplarz stoi wybrakowany przed halą produkcyjną F-ki Kazimierz.
_________________ Czyn społeczny podstawą społecznego dobrobytu!
Chwała i cześć przodownikom pracy!
Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 527 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-05-27, 12:20
Wg mnie przerobienie tego składu na EZT jest porażką (niechodzi oto, że zle wykonanie [tylko trochę nie profesjonalne], tylko zły styl). Nie prezentuje się świetnie, a mniejsza liczba drzwi powoduje wolniejszy przepływ pasażerów. Obniżenie poziomu okien tutaj niema żadnego sensu i zmniejsza komfort podróży .
W skali od 0 do 10 nowy skład zasługuje na 3,5- 4, a stary na 9.
mniejsza liczba drzwi wynika z tego, że to nie jest pojazd do komunikacji typu SKM, tylko Regionalne EZT. Obniżenie poziomu okien wychodzi z obniżenia podłogi i wcale nie obniża komforu podróży, a wrećz przeciwnie. Osoby na wózkach również mogą mieć widok na zewnątrz.
A po drugie jak można porównać EZT do Metra? 2 zupełnie inne typy wozów.
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Firma: Neptun Transport Company
Wiek: 26 Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 527 Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-05-28, 13:56
Wydaje mi się, że nawet jeśli będzie to pociąg kursujący po Kazachstanie, to i tak liczba drzwi jest niewystarczająca. Co do drugiego: czuję się usatysfakcjonowany twoją odpowiedzią. Jeżeli już, to trochę dziwnie to wygląda, wg mnie.
Porównałem skład do metra, gdyż właśnie z metra został przerobiony. Nie jest to nowa konstrukcja.
Na niektórych z tych pojazdów (przede wszystkim w ELFie) są widoczne różnice w wysokości podłogi. Na wózkach napędowych jest to spowodowane umieszczeniem silników
Także, jeśli chodzi o różnice w wysokości podłogi i układzie drzwi, to moja przeróbka jest bardzo podobna do innych
A co do ostatniego, to chyba się źle wyraziłem. Ten skład powstał NA BAZIE składu metra, ale jedyne co w nim zostało to pudło. Zmieniłem nawet układ silników i elektroniki pod podłogą. Kolega Tramwajarz użył tam tzw. "pudeł", ale ja uważam, ze one przeszkadzają w dotarciu do niektórych podzespołów
_________________ Gdy Ci smutno,
Gdy ci źle
Napisz List do SLD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach